معرفی مرکز پایش مراقبت سلامت HMC

هدف از تشکیل HMC :
  • رصد و نظارت تخصصی و دقیق فعالیت ها ی کاربران در سامانه سیب
  •  سنجش رضایت خدمت گیرندگان
  • دریافت و دسته بندی شکایات خدمت گیرندگان
  • راستی آزمایی خدمات ارائه و ثبت شده در سامانه از طریق بررسی صحت و سقم داده های وارد شده به سامانه سیب
  • جمع بندی و اولویت بندی نتایج و ارائه  منظم گزارشات هفتگی به مقامات مافوق
  •  ارائه بازخورد به واحد های ارائه خدمت در صورت نیاز به مداخله و اصلاح روندها
                                                               

                                                              

                                                              

دستورالعمل پایش سامانه پیامکی در واحد HMC