تاریخ : يکشنبه 12 آذر 1402
کد 2149

برگزاری برنامه آموزشی ویژه دانشجویان و کارمندان و استاتید دانشگاه پیام نور مراغه با موضوع اصول تغذیه سالم

در راستای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه برنامه آموزشی دانشجویان و کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور مراغه با موضوع اصول تغذیه سالم مطابق با سرفصلها و دستورالعمل های وزارتی و با هدف اجراي بسته خدمات پایه سلامت کارکنان و تربیت سفیران سلامت دانشجو و ارتقای خود مراقبتی در خود و اطرافیان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مراغه برگزار گرديد.
 به گزارش روابط عمومی، در راستای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه و اجراي بسته خدمات پایه سلامت کارکنان و برنامه سفیران سلامت دانشجو، برنامه آموزشی دانشجویان و کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور مراغه با موضوع اصول تغذیه سالم مطابق با سرفصلها و دستورالعمل های وزارتی و با هدف تربیت سفیران سلامت دانشجو و ارتقای خود مراقبتی در خود و اطرافیان روز دوشنبه 6 آذر ماه و با شرکت 50 نفر از دانشجویان، کارمندان و استادان عزیز برگزار گردید.این برنامه توسط گروه بهبود تغذیه و با همکاري  گروه آموزش و ارتقاي سلامت معاونت بهداشتي ، در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مراغه برگزار شد.

 در ابتدا پس از اعلام برنامه و معرفی برنامه سفیران سلامت دانشجو، اهداف برگزاري اين همايش ارائه گرديد و پس از اخذ  "پیش آزمون"در بین شرکت کنندگان، مطالب وسرفصلهاي آموزشي اين جلسه شامل اصول تغذیه سالم توسط خانم افکاری کارشناس گروه بهبود تغذیه ارائه شد و در پایان نیز "پس آزمون" از مطالب آموزش داده شده اخذگردید.

کمیته سلامت و سبک زندگی سالم با ریاست دانشکده علوم پزشکی مراغه و با عضویت تعدادی از سازمان‌های همکار به عنوان یکی از کمیته‌های تخصصی هفت گانه برنامه شهر سالم و ایمن مراغه می‌باشد.

برنامه شهر سالم و ایمن مراغه تحت نظارت عالی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه و شامل ۷ کمیته تخصصی با ریاست بهزیستی، هلال احمر، شهرداری، آموزش و پرورش، دانشکده علوم پزشکی و نیروی انتظامی می ‌باشد. دبیرخانه برنامه شهر سالم و ایمن مراغه در تعامل با فرمانداری، مسئولیت راهبری و نظارت فنی و اجرایی بر عملکرد کمیته‌های تخصصی هفت گانه را عهده‌دار است.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 12 آذر 1402