تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397
کد 996

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع پیشگیری از سوانح و حوادث ویژه سفیران سلامت طلاب خواهران

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی توانمند سازی در خصوص خودمراقبتی سفیران سلامت جوان ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا شهرستان مراغه با موضوع سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی توانمند سازی در خصوص خودمراقبتی سفیران سلامت جوان ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا  شهرستان مراغه با موضوع سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان برگزار گردید.
جلسه آموزشی توانمند سازی در خصوص خودمراقبتی سفیران سلامت جوان ویژه طلاب، با موضوع سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان برای 60 نفر از طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا(ع) در سالن اجتماعات برگزار گردید. در طی این جلسه سرکار خانم رفیع نیا کارشناس گروه سلامت نوجوان، جوان و مدارس به آمار وضعیت حوادث ترافیکی در ایران و جهان اشاره نمودند سپس در مورد عوامل نادرست در تصادفات ، عادات نادرست در رانندگان ، عوامل و مشکلات تاثیر گذار در رانندگی ، دانستنی های مرتبط با رانندگی ایمن ، قواعد عبور و مرور عابرین پیاده ، راهکار های مقابله با علل تصادفات و مراقبت های پس از تصادفات کلیاتی را ارائه نمودند . در پایان جلسه نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 فروردين 1397