تاریخ : چهارشنبه 9 اسفند 1396
کد 971

برگزاری پیاده روی صبحگاهی و جشنواره غذای سالم در روستای کرمجوان به مناسبت هفته سلامت مردان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، پیاده روی صبحگاهی خانوادگی و جشنواره ترویج غذای سالم با همکاری و خانه بهداشت و دهیاری روستای کرمجوان شهرستان مراغه ، با استقبال گسترده مردم روستا برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، پیاده روی صبحگاهی خانوادگی و جشنواره ترویج غذای سالم با همکاری و  خانه بهداشت و دهیاری روستای کرمجوان شهرستان مراغه ، با استقبال گسترده مردم روستا برگزار گردید .
در این این مراسم  ابتدا پیاده روی خانوادگی  به مناسبت هفته سلامت مردان و با شعار (( ورزش ، کلید  طلایی سلامت مردان )) در محیط روستا برگزار شد که تعداد زیادی از اهالی روستای کرمجوان در این پیاده روی شرکت نمودند سپس جشنواره غذای سالم در سالن ورزشی روستا برگزار شد که هدف از این جشنواره غذا ، معرفی غذاهای سنتی مقوی و بی ضرر ، ترویج استفاده از غذای سالم بود . 
در ادامه جشنواره غذای سالم ، مهندس رحمانی در طی مراسم ، با شاره به تغییر سبک بیماریهای واگیر به غیر واگیر و نقش تغذیه نامناسب در بروز این بیماریها ، پیشگیری را مقدم بر درمان دانستند ایشان با اشاره به روند رو بهرشد آمارهای بیماریهایی نظیر سکته عای قلبی و مغزی و فشار خون و دیابت ، آن را به عنوان زنگ هشداری برای مردان برشمردند و افزایش فرهنگ ورزش در بین همگان را مورد تاکید قرار دادند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 9 اسفند 1396