تاریخ : يکشنبه 8 بهمن 1396
کد 953

در هفته ملی تغذیه سالم ، برنامه های متنوعی در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، به مناسبت هفته ملی تغذیه با شعار (( انتخاب با شماست ! چاقی یا سلامتی )) ، در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت برنامه های متنوع آموزشی و جشنواره های غذای سالم و همچنین پیاده روی خانوادگی برگزار گردیده است .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ،  به مناسبت هفته ملی تغذیه با شعار (( انتخاب با شماست ! چاقی یا سلامتی )) ، در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت برنامه های متنوع آموزشی و جشنواره های غذای سالم و همچنین پیاده روی خانوادگی برگزار گردیده است .
خانم مرتضوی ، کارشناس گروه بهبود تغذیه ضمن اعلام این خبر افزود: جلب توجه گروههای مختلف مردم به سمت استفاده از منابع غذائی سالم و پرهیز از مصرف نامتعارف چربی ها و مواد غذائی زیان آور از اهداف مهم برنامه های اجرایی در مراکز و خانه های بهداشت بوده است . ایشان با تشریح نقش چاقی در بروز بیماریهای غیر واگیر به برنامه های اجرایی در هفته ملی تغذیه سالم اشاره کردند و از مهمترین برنامه های اجرایی ، آموزش فرهنگیان شهرستان مراغه ، برگزاری جشنواره غذای سالم در مرکز خدمات جامع سلامت شماره 4 پهر آباد ، برپایی غرفه تن سنجی در مراکز ، آموزش والدین دانش آموزان در مدارس شهرستان ، دادن صبحانه سالم به دانش آموزان برخی مدارس و ... را از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته بر شمردند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 بهمن 1396