تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1396
کد 895

دکتر مجتهدی در نشست فصلی پزشکان : پزشکان خانواده مسئول نظارت بر عملکرد اعضای تیمهای سلامت هستند .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، نشست فصلی پزشکان خانواده با حضور معاون بهداشتی و مدیر گسترش شبکه ، در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، نشست فصلی پزشکان خانواده با حضور معاون بهداشتی و مدیر گسترش شبکه ، در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، پزشکان خانواده حاضر در جلسه به بیان مشکلات خود در اجرای برنامه ها و فرایندها پرداختند و سپس دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن قدردانی از تلاش همکاران پزشک در اجرای موفق برنامه ها ، پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده بودند . ایشان  با اشاره به اهمیت پرونده الکترونیک و لزوم ثبت خدمات سلامت ارائه شده در سامانه سیب ، نقش نطارتی پزشکان خانواده را بر عملکرد اعضای تیم سلامت خاطرنشان شدند و افزودند : دقت در شیوه مراقبت بیماریها و گروههای هدف ، به ویژه زنان باردار  توسط توسط ماماها و بهورزان  باید از طریق پزشکان تیم سلامت انجام گردد و ایفای نقش نظارتی پزشکان ، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اجرای برنامه های سلامت می باشد .
سپس آقای قاسمی ، مدیر گسترش شبکه ، به تشریح آمارهای خدمات ارائه شده بر اساس سامانه سیب پرداختند . ایشان تجهیز تمامی اعضای تیم سلامت را رایانه و لپ تاب را خاطر نشان کردند و هدف اصلی آن را ارائه خدمات سلامت بر اساس سامانه سیب و ثبت الکترونیکی فعالیتها و راه اندازی ارجاع الکترونیک برشمردند  . آقای قاسمی با اشاره به راه اندازی سیستم ارجاع الکترونیک به صورت پایلوت در چندین مرکز خدمات جامع سلامت ، دقت در شاخصهای خدمات را  خواستار شدند .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 آبان 1396