تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1396
کد 893

بازدید دکتر سروش از فعالیتهای حوزه معاونت بهداشت در پیشگیری از بیماریهای تنفسی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دکتر سروش ، رئیس اداره مراقبت بیماریهای واگیر بیماریهای وزارت بهداشت ، روند اجرای برنامه های حوزه بهداشت در پیشگیری از بیماریهای تنفسی را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دکتر سروش ، رئیس اداره مراقبت  بیماریهای واگیر بیماریهای وزارت بهداشت ،   روند اجرای برنامه های حوزه بهداشت در پیشگیری از بیماریهای تنفسی را مورد ارزیابی قرار دادند.
دکتر سروش با حضور در معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه و دیدار با دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه بر اهمیت  و توجه ویژه به بیماریهای واگیر ، به ویژه بیماریهای تنفسی از جمله آنفولانزا ، بر لزوم تدوین نظام دقیق مراقبت و پیشگیری از این بیماریها تاکید کردند .
دکتر سروش ضمن اعلام رضایت و تشکر از اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته در حوزه بهداشت ، پایش مستمر روند بروز و شیوع بیماریهای تنفسی ، برقراری نظام گزارش گیری سریع از مناطق روستایی ، واکسیناسیون به موقع گروههای پرخطر ، پیگیری و جلب مشارکتهای برون سازمانی را از مهمترین عوامل کنترل و پیشگیری از بیماریها برشمردند و بر تداوم برنامه ها و حمایت اداره مراقبت بیماریها تاکید کردند .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هفته های اخیر بر کنترل بیماریهای تنفسی تاکید کردند : کارشناسان ستاد معاونت بهداشتی  با تلاش شبانه روزی و روحیه ایثار  همیشه در جهت خدمت به مردم آمادگی دارند و در صورت بروز مشکلی ، سریعا اقدامات لازم را در جهت کنترل بیماری های واگیر انجام خواهند داد . 
دکتر مجتهدی ضمن اشاره به همکاری با اداره دامپزشکی مراغه خواستار همکاری  بیشتر سایر سازمانهای متولی سلامت مردم شدند .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 آبان 1396