تاریخ : پنجشنبه 27 مهر 1396
کد 872

برگزاری پیاده روی صبحگاهی به مناسبت هفته سلامت زنان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، به مناسبت هفته سلامت زنان ، پیاده روی صبحگاهی با مشارکت کارکنان ستاد معاونت بهداشتی از ستاد آن معاونت به سمت مرکز خدمات جامع سلامت شماره 5 یوسف آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، به مناسبت هفته سلامت زنان ، پیاده روی صبحگاهی با مشارکت کارکنان ستاد معاونت بهداشتی  از ستاد آن معاونت به سمت مرکز خدمات جامع سلامت شماره 5 یوسف آباد برگزار گردید .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن اعلام این خبر افزودند : توجه به تحرک بدنی و ورزش ، تغذیه سالم ، تغییر سبک زندگی از مهمترین عوامل کاهش بیماریهای غیر واگیر می باشد و مهمترین پیام این پیاده روی ،توجه ویژه به اهمیت  مشارکت زنان در فعالیتهای ورزشی  است که باید بصورت یک اصل در تمامی ادارات و بطن جامعه مورد پذیرش قرار گیرد .
دکتر مجتهدی در ادامه سخنان خود به روز جهانی تخم مرغ اشاره کردند و ارزش غذایی این ماده غذایی را برای سلامتی بسیار حائز اهمیت برشمردند و در تشریح استفاده از تخم مرغ گفتند باور غلطی در جامعه بر مضر بودن تخم مرغ شکل گرفته در حالی که یکی از با ارزشترین مواد غذائی است و هر فرد سالم  باید در هر روز یک عدد تخم مرغ استفاده نماید .
در پایان پیاده روی ، با هدف ترویج مصرف تخم مرغ و تغذیه سالم ، از  کارکنان شرکت کننده با صبحانه سالم پذیرائی به عمل آمد .

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 27 مهر 1396