تاریخ : پنجشنبه 2 شهريور 1396
کد 838

دکتر مجتهدی در جلسه ماهانه مربیان خانه های بهداشت : کارشناسان ناظر خانه های بهداشت ، نقش ارزشمندی در مدیریت فرآیندها و ارتقاء شاخص ها در خانه های بهداشت دارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، جلسات ماهانه آموزشی و بازآموزی کارشناسان ناظر خانه های بهداشت ، مدیران اجرایی و ماماهای تیم سلامت در سالن اجتماعات آموزشگاه بهورزی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، جلسات ماهانه آموزشی و بازآموزی کارشناسان ناظر خانه های بهداشت  ، مدیران اجرایی و ماماهای تیم سلامت در سالن اجتماعات آموزشگاه بهورزی برگزار گردید.
این جلسات که با حضور و آموزش کارشناسان گروههای کارشناسی و بر اساس نیازسنجی و برنامه های ابلاغی وزارت بهداشت  بصورت ماهانه برگزار می گردد ، در ایجاد هماهنگی و ارتقاء شاخصهای سلامت به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اجرایی آموزشگاه بهورزی می باشد . خانم واحدی ضمن اعلام این موضوع افزودند : کیفیت برنامه های آموزشی برگزار شده نیز همواره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نتایج این ارزیابی ها در اختیار مدرسین برنامه ها و گروههای کارشناسی قرار می گیرد تا با رفع نقاط ضعف ، در ارتقاء کیفی برنامه های آموزشی ممارست داشته باشند .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، در جمع کارشناسان ناظر خانه های بهداشت حضور یافتند و ضمن قدردانی از تلاشهای این همکاران ،ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده ، برنامه ریزی جهت ارتقاء شاخص ها ی سلامت را جزء اولویتهای کاری ناظرین خانه های بهداشت برشمردند . ایشان ضمن تشریح شیوه های برنامه ریزی و مدیریت افزودند : کارشناسان ناظر خانه های بهداشت ، نقش ارزشمندی در مدیریت فرآیندها و ارتقاء شاخص ها در خانه های بهداشت دارند. .
دکتر مجتهدی با اشاره به برنامه سیب خاطر نشان کردند  ثبت خدمات در سامانه سیب باعث سهولت استخراج شاخص ها و رصد کمی فرآیندها می شود و توجه ویژه به ثبت این خدمات باید بطور ویژه توسط کارشناسان ناظر خانه های بهداشت رصد گردد و برنامه ریزی لازم جهت پوشش خانه های بهداشتی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز باید با همکاری گروه گسترش شبکه صورت پذیرد تا شاخص ارائه خدمات در سامانه سیب به حد مطلوب برسد .
در پایان این جلسه ، از کارشناسان ناظر خانه های بهداشت ، به پاس تلاش در ارتقاء شاخصهای سلامت و ثبت خدمات در سامانه سیب قدردانی صورت گرفت .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 2 شهريور 1396