تاریخ : چهارشنبه 25 مرداد 1396
کد 836

برگزاری مراسم تجلیل از برترین های حوزه بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، مراسم تجلیل از برترین های حوزه بهداشت ، با حضور ریاست دانشکده در سالن اجتماعات ولایت ستاد دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، مراسم تجلیل از برترین های حوزه بهداشت ، با حضور ریاست دانشکده در سالن اجتماعات ولایت ستاد دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید .
در ابتدای مراسم ، دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده ، به عنوان سخنران مراسم ، به تشریح اهداف برگزاری این مراسم پرداختند ، ایشان ضمن اشاره به موفقیتهای برخی برنامه های اجرایی در سطح دانشگاههای کشور ،اراده و  تلاش همکاران حوزه بهداشت  را به عنوان یکی از ارکان مهم پیشبرد اهداف سلامت دانستند و در ادامه افزودند : جدیت  و تلاش و برنامه ریزی در ارتقاء شاخصها ی سلامت باید در تمامی سطوح انجام گردد و همه باهم گامی بلند در جهت ارتقاء شاخص ها و ارتقاء رتبه حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه برداریم . ایشان ضمن قدردانی از کارکنان برتر حوزه بهداشت ، اکتفاء به این موقیعیت را کافی ندانسته و از تمامی کارکنان خواستند با جدیت بیشتر ، ارائه دهنده خدمات سلامت به مردم باشند .
سپس آقای قاسمی ، مدیرگروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی ، گزارش کاملی از روند اجرای برنامه ها و ثبت خدمات در سامانه سیب ارائه نمودند . ایشان ضمن تشریح مراکز برتر و شاخص ها و آمارهای موجود ، نظارت دقیق بر عملکرد مراکز را در مستمر دانسته و پیگیری نکات ضعف ارائه و ثبت خدمات را مهم برشمردند . ایشان ضمن قدردانی از افراد و مراکز برتر، ایجاد حس رقابتی سالم و فضایی دوستانه و توام با تلاش و کوشش را در مراکز خواستار شدند و خواستار تسریع در ارتقاء شاخصهای ضعیف و رفع نقاط ضعف شدند :
در ادامه مراسم ، دکتر جنتی ، ریاست دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران حوزه بهداشت ، اقدامات صورت گرفته در طرح تحول سلامت را بسیار بزرگ برشمردند . ایشان با اشاره به آمارها و شاخص های سلامت ، ارتقاء کیفیت خدمات را نیز جزء اولویتهای برتر نام بردند . ایشان با اشاره به نکات ضعف موجود در برخی مراکز ، تدوین نمودار پیشرفت کار و ارتقاء شاخص های سلامت ویژه هر مرکز را به عنوان پیشنهادی مهم در جهت شناسایی به موقع نکات ضعف و کنترل شاخصها و خدمات سلامت هر مرکز بهداشتی مطرح کردند و نظارت یکپارچه و متحد گروههای کارشناس ستادی از مراکز را ثمربخش خواندند و پایش مستمر فرایندها را به عنوان عاملی مهم برشمردند .
دکتر جنتی ، تقدیر از کارکنان نمونه را به عنوان یکی از مشوق ها ی ارتقاء شاخص ها برشمردند و دستور دادند تا هر ماه یک مرکز بهداشتی برتر و سه مراقب برتر معرفی و تشویق گردند و جدیت بیشتری در پایش ها صورت پذیرد .
در انتهای مراسم ، به رسم قدردانی از همکاران برتر با تقدیم لوح سپاس و هدیه ای قدردانی صورت گرفت .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 25 مرداد 1396