تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396
کد 822

آموزش عملی اطفاء حریق به کلیه پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کلیه پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت شهری و روستایی ، شیوه های اطفاء حریق و شیوه استفاده از کپسولهای آتش خاموش کن بصورت عملی را آموزش می بینند .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ضمن اعلام این خبر افزودند : ارتقاء سطح ایمنی مراکز و خانه های بهداشت و لزوم توجه ویژه به این امر بعنوان یکی از برنامه های اصلی حوزه معاونت بهداشتی می باشد که در همین راستا تمامی پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت بطور عملی با اصول اطفاء حریق و شیوه استفاده از کپسولهای آتش خاموش کن آشنا می شوند .
آقای مسعودخواه ، کارشناس مسئول دفتر مدیریت و کاهش خطر بلایا ، ضمن اشاره به اهمیت این آموزشها ، وجود برنامه تخلیه اضطراری مراکز را در مواقع وقوع حادثه جزء برنامه های آتی این دفتر معرفی کردند و آمادگی تمامی مراکز را در برابر حوادث و بلایا جزء برنامه ها و اهداف اصلی دفتر کاهش خطر بلایا برشمردند . ایشان ضمن تشریح برنامه های آموزشی پرسنل ، آموزش به مردم را برای آمادگی در برابر بلایا گامی مهم در جهت کاهش خسارتهای جانی و مالی در وقوع حوادث و بلایا دانستند و افزودند در سال 95 ، با همکاری بهورزان و مراقبین سلامت ، 18000 خانواده از نظر آمادگی در برابر بلایا مورد ارزیابی و آموزش قرار گرفته اند .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 مرداد 1396