تاریخ : چهارشنبه 4 مرداد 1396
کد 818

دکتر مجتهدی در جلسه شواری فنی: ثبت خدمات سلامت در سامانه الکترونیک سیب جزء اولویتهای نظارتی گروههای کارشناسی قرارگیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه شواری فنی با حضور معاون بهداشتی دانشکده و مدیران و کارشناسان مسئول گروههای کارشناسی ستاد معاونت بهداشتی برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، دکتر سلیمانی ، معاون فنی معاونت بهداشتی ضمن تشریح اهداف و دستور کار جلسه ، به تشریح شاخص خدمات در سامانه سیب پرداخته و تسریع شناسایی جمعیت و ثبت و ارائه خدمات در سامانه سیب را جزء اولویتها و برنامه های اصلی برشمردند . ایشان ضمن تشریح نقاط ضعف اجرای برنامه ، نظارت دقیق گروههای کارشناسی در ثبت خدمات در سامانه سیب را خواستار شدند .
در ادامه ، دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن تقدیر از زحمات همکاران در ارتقاء شاخص های سلامت ، ایجاد پرونده الکترونیک و ثبت خدمات ارائه شده در مراقبین سلامت و بهورزان را در سامانه سیب پر اهمیت دانسته و توجه همه همکاران را به این نکته خواستار شدند که ثبت الکترونیکی خدمات نباید باعث تنزل کیفی خدمات گردد و از گروههای کارشناسی خواستند تا ضمن نظارت بر کمیت ثبت خدمات در سامانه سیب ، حتما کیفیت خدمات نیز مورد ارزیابی قرار گیرد .
دکتر مجتهدی در ادامه به شناسایی خانواده هایی که هنوز در سامانه سیب فاقد پرونده الکترونیک می باشند اشاره کرده و شناسایی این جمعیت را تا پایان شهریورماه خواستار شدند و از گروه گسترش شبکه خواستار پیگیری جدی این موضوع شدند .
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 مرداد 1396