تاریخ : يکشنبه 11 تير 1396
کد 796

افتتاح پایگاه سلامت شهید مرزپور

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با حضور رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه و فرماندار محترم ویژه شهرستان مراغه ، پایگاه سلامت شهید مرزپور واقع در منطقه عشرت آباد مراغه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
در راستای اجرای طرح تحول سلامت و لزوم دسترسی تمامی مردم شهرستان مراغه به ویژه حاشیه نشینان این شهرستان به خدمات سلامتی و بهداشتی ، پایگاه سلامت شهید مرزپور در محله عشرت آباد مراغه با صرف هزینه ای بالغ بر 3000میلیون ریال احداث و تجهیز گردید .
در حاشیه مراسم افتتاح ، فرماندار محترم ویژه شهرستان مراغه با قدردانی از خدمات صورت گرفته در عرصه سلامت در شهرستان مراغه ، تجهیز مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت را در سه سال اخیر بسیار مهم ارزیابی کردند و گسترش خدمات سلامت و راحتی دسترسی مردم به این خدمات را از اهداف مهم دولت برشمردند  . در ادامه جناب آقای دکتر جنتی ، ریابست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه ، خبر از احداث چندین مرکز بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان مراغه دادند که در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح تمامی پروژه ها خواهیم بود . ایشان در ادامه افزودند : حق دسترسی به خدمات سلامت جزء مولفه های اصلی عدالت در سلامت به شمار می رود و در سالهای اخیر و با برنامه ریزی با هدف دسترسی به اهداف طرح تحول سلامت ، بسیاری از خدماتی که قبلا برای مردم امکان ارائه نبود می تواند با کمترین زمان ارائه گردد .
دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، با اشاره به مشکلات سلامت منطقه عشرت اباد مراغه ، افتتاح این پایگاه سلامت را گامی بسیار مهم و ارزشمند برشمده و خاطر نشان کردند : زحمات تمامی تلاشگران عرصه سلامت و فداکاری و روحیه ایثار آنان ستودنی است و در سالهای اخیر شاهد رشد و بالندگی نظام سلامت هم در کشور و هم در شهرستان مراغه بوده ایم . ایشان به لزوم معرفی خدمات ارائه شده در حوزه سلامت به مردم پرداختند  و اطلاع رسانی در این زمینه را خواستار شدند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 تير 1396