تاریخ : يکشنبه 4 تير 1396
کد 794

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کمیته فرهنگی معاونت بهداشتی با حضور نمایندگان مراکز خدمات جامع سلامت در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، آقای مسعودخواه ، مسئول فرهنگی معاونت بهداشتی ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک ،  به بیان اهداف اصلی کمیته فرهنگی معاونت بهداشتی پرداخته و آموزش و ارتقای فرهنگ را از ضروریات جامعه امروز برشمردند . ایشان ضمن تشریح انتظارات از رابطین فرهنگی مراکز ، ایجاد بستری مناسب جهت تکریم مراجعه کنندگان مراکز ، همکاری در زمینه برنامه ها و جشنواره های قرآنی ، هماهنگی جهت شرکت همکاران در طرح های ایتام و کمک به نیازمندان را از مهمترین نقشهای همکاران برشمردند .
در ادامه جلسه ، همکاران نقطه نظرات خود را مطرح کردند که از مهمترین پیشنهادات مطرح شده ، جمع آوری کمک های همکاران خیر جهت کمک به زنان باردار نیازمند و تامین دارهای بیماران مبتلا به فشار خون و دیابت بود و همچنین یکی از پیشنهاداتی که مورد استقبال قرار گرفت برگزاری کلاسهای آموزشی مورد نیاز همکاران شاغل در مراکز توسط کارشناسان سلامت روان با هدف برخورد مناسب و تکریم مراجعه کنندگان توسط همکاران بود . 
در پایان جلسه ، رابطین محترم مراکز مکلف به ارسال گزارش عملکرد خود بصورت سه ماهه شدند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 4 تير 1396