تاریخ : شنبه 3 تير 1396
کد 792

بررسی ایمنی تمامی واحدهای بهداشتی بر اساس برنامه SARA

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، تا پایان مردادماه سال جاری ، ایمنی تمامی واحدهای بهداشتی بر اساس برنامه نرم افزاری SARA مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند .
دکتر مجتهدی ، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به این خبر افزودند : بحث ایمنی مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت به خاطر بار مراجعه زیاد روزانه بسیار حائز اهمیت بوده و استخراج درصد ایمنی و شناسایی نکات ضعف و قوت برای  پیشگیری از حوادث احتمالی را بسیار حیاتی بر شمردند .
مهندس مسعودخواه ، کارشناس مسئول دفتر مدیریت و کاهش خطر بلایای معاونت بهداشتی ، در جلسه ای که با این هدف و با حضور مدیران اجرایی مراکز خدمات جامع سلامت در آموزشگاه بهورزی برگزار شده بود ضمن آموزش شیوه ارزیابی ایمنی واحد های بهداشتی بر اساس برنامه SARA  ، شناسایی مخاطرات تهدید کننده مراکز بهداشتی را بسیار مهم دانسته و بر ضرورت آمادگی در برابر این مخاطرات تاکید کردند . ایشان ضمن تشریح نتایج ارزیابی های صورت گرفته ، مهمترین مخاطرات سال گذشته در شهرستان مراغه را بر اساس آمارها ، مخاطرات آب و هوایی بر شمرده و خواستار همکاری تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در اجرای برنامه های دفتر کاهش خطر بلایا شدند .
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 تير 1396