تاریخ : شنبه 3 تير 1396
کد 791

برگزاری جلسه شورای فنی خرداد ماه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با حضور معاون محترم فنی و مدیران و مسئولین گروههای کارشناسی ستاد معاونت بهداشتی ، جلسه هماهنگی شورای فنی خرداد ماه برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، دکتر سلیمانی ، معاون محترم فنی معاونت بهداشت ، ضمن خیر مقدم  گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در این ماه مبارک ، به تبیین دستورکار جلسه پرداختند و با  تشریح روند استخراج شاخصها و آمارها بر اساس سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) ، خواستار نظرات دقیق همکاران بر روند ثبت خدمات در این سامانه شدند . ایشان در ادامه با اشاره به روستاهای فاقد اینترنت ،خبر از  تدبیر راهکارهایی برای ثبت خدمات ارائه شده در این روستاها در سامانه سیب دادند و خواستار پیگیری جدی گروه گسترش شبکه در این زمینه شدند .
سپس آقای مهندس قاسمی ضمن اشاره به تعداد و نوع خدمات ثبت شده در سامانه سیب ، به اقدامات صورت گرفته با هدف دسترسی بسیاری از خانه های بهداشت به اینترنت اشاره کرده و خاطر نشان کردند در هر روستایی که امکان اتصال به اینترنت وجود داشت با هماهنگی های صورت گرفته ، دسترسی به اینترنت مقدور شده و در تعدادی از روستا ها که امکان اتصال به اینترنت وجود نداشته ، بستر لازم از طرف مخابرات وجود نداشته است که با بازنگری و بررسی راهکارهای دیگر ، در حال تلاش در رفع مشکل می باشیم . ایشان با تاکید بر ثبت تمامی فعالیتها در سامانه سیب ، نظارت دقیق گروههای کارشناسی در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کردند و خواستار حذف خدمات کاغذی تا حد ممکن شدند .

 
  • نوشته شده
  • در شنبه 3 تير 1396