تاریخ : پنجشنبه 25 خرداد 1396
کد 785

نشست فصلی مسئولین مراکز و پزشکان خانواده روستائی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، نشست فصلی مسئولین مراکز و پزشکان خانواده روستائی در تاریخ 23/3/96 با حضور رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه و معاون بهداشتی در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید
در این نشست ، دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده ، ضمن خیر مقدم گویی  و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان ، اهداف نشست را تشریح نموده و بر ضرورت تحقق و دستیابی به اهداف و برنامه ها و پروژه های بهداشتی بر اساس دستورالعمل ها و بسته های خدمتی ابلاغی  در سال جاری تاکید کردند . 
در ادامه این نشست ، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت  و پزشکان خانواده در خصوص چالش ها  و برخی مشکلات در واحدهای تابعه به ایراد سخن پرداختند .
در ادامه این نشست ، آقای دکتر جنتی ، رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات ارزنده همکاران در راستای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت ، توجه و اهتمام همکاران را در ارتقای شاخصهای بهداشتی خواستار شدند . ایشان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص ایجاد زیر ساختها ، تامین تجهیزات و بهبود فضای فیزیکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سالهای 94 و 95 ، سال 96 را سال کیفیت در ارائه خدمات عنوان کردند و بر ارائه خدمات با کیفیت به مردم و گروههای سنی تاکید کردند .
دکتر جنتی با بیان ضرورت و اهمیت استقرار پرونده الکترونیکی سلامت ، مشکلات موجود در مرحله گذر این برنامه ارزشمند و موثر را امری طبیعی دانسته و در عین حال به تسریع در حل معضلات و مشکلات و ایرادات نرم افزاری و روند حذف کاغذ و  نحوه ثبت خدمات به صورت نرم افزاری و ارتقاء شاخص های بهداشتی در سامانه سیب تاکید کردند.
ایشان در این نشست ، نقش و جایگاه مدیران اجرائی را در پیشبرد اهداف و برنامه ها بسیار با اهمیت دانسته و همکاری و تعامل موثر و سازنده مسئولین و سایر عوامل را با آنان خواستار شدند . دکتر جنتی ضمن بررسی اجمالی مشکلات مطرح شده در این نشست ، در بهبود وضعیت موجود و رفع مشکلات قول مساعد داده و پیگیری جدی آنها را مطالبه کردند .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 25 خرداد 1396