تاریخ : شنبه 6 خرداد 1396
کد 776

دکتر مجتهدی در جلسه توجیهی برنامه P4Q( پرداخت مبتنی بر کیفیت ) :بر اساس این برنامه ، پرداختی کارکنان بر اساس ارتقاء شاخصهای سلامت خواهد بود .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه توجیهی برنامه P4Q ، با حضور معاون بهداشتی و مسئولین گروههای کارشناسی و مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت ، در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده ، ضمن تشریح اهداف اصلی جلسه ، به بیان اهمیت ارتقاء کیفیت فرایندها و لزوم سنجش مستمر کیفی برنامه ها پرداختند ، ایشان برنامه پرداخت مبتنی بر کیفیت ( P4Q) را به عنوان گامی موثر در اجرای برنامه ها بصورت کیفی دانستند و شرط پرداخت را وجود منابع مالی کافی دانستند و یکی از مهمترین مزایای برنامه را ارتقاء مستمر فرایند ها و شاخص ها برشمردند .
در ادامه جلسه ، دکتر سلیمانی ، معاون محترم فنی به تشریح اهداف و شیوه ثبت اطلاعات برنامه رداختند ، ایشان در تشریح دستورالعملهای ابلاغی ، عملکرد سازمانی ، تیمی و فردی کارکنان را در افزایش پرداختی ها بسیار مهم برشمردند و بر اساس محل خدمت هر فرد ، اهمیت داشتن نقش وی در ارتقاء شاخصهای سلامت را یادآوری نمودند . دکتر سلیمانی در ادامه افزودند : مهمترین مزیت برنامه P4Q ، ارتقاء هماهنگی و همکاری های تیمی در ارتقاء شاخصهای سلامت است تا همه افراد با هم ، نقش ها و ظایف محول شده را انجام دهند .
در ادامه جلسه ، مهندس رحمانی به تشریح دقیق برنامه و شیوه ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه پرداختند و نحوه ثبت اطلاعات و پایش کارکنان زیر مجموعه مسئولین مراکز را به طور دقیق آموزش دادند و خواستار ثبت دقیق و صحیح اطلاعات درخواستی در سامانه P4Q شدند .
سپس آقای مهندس قاسمی ، مدیر محترم گسترش شبکه ضمن پاسخ گویی به مشکلات و سوالات مطرح شده افراد حاضر در جلسه ، لزوم رعایت عدالت در پرداختها ، توجه ویژه به شاخص ها و شفاف شدن پرداختی ها را از مزیتهای مهم برنامه P4Q برشمردند و نظارت مستمر بر شاخصهای سلامت را خواستار شدند .
  • نوشته شده
  • در شنبه 6 خرداد 1396