تاریخ : پنجشنبه 31 فروردين 1396
کد 742

دکتر مجتهدی در جمع دندانپزشکان شاغل در مراکز : خدمات ارائه شده سلامت دهان و دندان به مردم و گروههای هدف بعد از شروع طرح تحول سلامت بسیار بی نظیر می باشد .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با حضور کلیه دندانپزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت در مراسم تجلیل از دندانپزشکان ، با اهداء لوحی از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد .
در مراسمی که به مناسبت روز دندانپزشک ، در سالن معاونت بهداشتی برگزار گردید در ابتدای جلسه ، آقای بهروز ، کارشناس مسئول واحد دهان و دندان به بیان گزارش عملکرد این واحد از آغاز طرح تحول سلامت پرداخت و انجام وارنیش فلوراید برای 24000 دانش آموز را یکی از گامهای مهم در ارائه خدمت دهان و دندان برشمرد . 
سپس دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده ، ضمن تقدیر از زحمات واحد دهان و دندان و دندانپزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت ، تجهیز و راه اندازی واحدهای دندانپزشکی در مراکز را در سالهای اخیر بسیار مهم برشمردند و فرمودند : : خدمات ارائه شده سلامت دهان و دندان به مردم و گروههای هدف بعد از شروع طرح تحول سلامت بسیار بی نظیر می باشد . ایشان با اشاره به راه اندازی واحد سیار دندانپزشکی با هدف ارائه خدمت به مردم مناطق محروم روستائی شهرستان مراغه ، ویزیت گروههای هدف به ویژه زنان باردار توسط دندانپزشکان را بسیار مهم برشمردند و خواستار اجرای کامل مراقبت گروههای هدف شدند .
در پایان مراسم با اهداء لوح و شاخه گل از زحمات تمامی دندانپزشکان شاغل در حوزه بهداشت تقدیر به عمل آمد .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 31 فروردين 1396