تاریخ : پنجشنبه 24 فروردين 1396
کد 736

بازدید دکتر حریرچی و دکتر سیاری از غرفه دانشکده علوم پزشکی مراغه درنمایشگاه دستاوردها ی سلامت دهان و دندان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دکتر حریرچی ، قائم مقام محترم وزیر بهداشت و دکتر سیاری ، معاون محترم بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، با حضور در غرفه دانشکده علوم پزشکی مراغه ، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در شهرستان مراغه قرار گرفتند .
به مناسبت فرا رسیدن 21 فروردین و روز دندانپزشکی، همایشی به این مناسبت با حضور روسای دانشگاه، معاونین درمان، معاونین بهداشت و معاونین اجتماعی کلیه دانشگاهها و دانشکده های سراسر کشور برگرار گردید و نمایشگاهی از دستاوردها و عملکرد واحدهای دهان و دندان کلیه دانشگاهها در جنب این همایش در هتل المپیک تهران  برگزار گردید.به گفته آقای بهروز مسول واحد دهان و دندان معاونت بهداشتی ، دانشکده علوم پزشکی مراغه امسال نیز در نمایشگاه حضور داشت و غرفه این دانشکده یکی از بهترین غرفه های ابن نمایشگاه بود و برخی از مسوولین وزارت بهداشت از جمله دکتر سیاری معاون بهداشتی وزارت. دکتر حریرچی قایم مقام وزیر بهداشت. دکتر عسگری دبیر کمیته کشوری دهان و دندان  . دکتر تبریزی رییس گسترس شبکه های بهداشتی.دکتر صمدزاده ریس اداره دهان و دندان وزارت بهداشت.و روسای دانشگاههای علوم پزشکی  ودیگر مسولان از غرفه دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید کردند در حین برگزاری نمایشگاه اقای دکتر مجتهدی معاون محترم بهداشتی و کارشناسان واحد دهان و دندان معاونت بهداشتی توضیحات لازم را به بازدید کنندگان ارائه نمودند .
لازم به ذکر است که در شهرستان مراغه از آغاز طرح تحول سلامت ، 7 واحد دندانپزشکی راه اندازی شده و برای 52000 نفر از آغاز طر تحول سلامت خدمات دندانپزشکی ارائه شده است .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 24 فروردين 1396