تاریخ : دوشنبه 21 فروردين 1396
کد 733

دکتر جنتی در مراسم تجلیل از کارشناسان بهداشت عمومی : صرف هزینه در بخش سلامت ، ارزشمندترین سرمایه گذاری برای تامین سلامت آیندگان است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با حضور سرپرست محترم دانشکده و معاون محترم بهداشتی ، طی مراسمی از زحمات کارشناسان بهداشت عمومی و همچنین 7 نفر از بازنشستگان حوزه بهداشت تجلیل شد .
این مراسم که در سالن اجتماعات معاونت بهداشت و به مناسبت روز جهانی بهداشت برگزار شده بود با سخنرانی معاون محترم بهداشتی ، جناب آقای دکتر مجتهدی ، آغاز گردید . ایشان ضمن تشریح نقش کارشناسان بهداشت عمومی در ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از بیماریهای واگیر ، دانش آموختگان این رشته را از موفق ترین افراد در حوزه سلامت برشمردند و نقش سنگین آنان را در پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر خاطر نشان کردند . ایشان با اشاره به تغییر رویکرد حوزه سلامت در عصر حاضر ، کسب مهارت و افزایش دانش را یکی از ملزومات اصلی تمامی کارکنان حوزه سلامت در ارائه خدمات سلامت دانستند .
در ادامه مراسم ، سرپرست محترم دانشکده ، با حضور در مراسم از زحمات همکاران بازنشسته و کارشناسان بهداشت عمومی قدردانی کردند و افزودند : همکاران بازنشسته به عنوان سرمایه های گرانبهای سیستم هستند و خواستار ارائه راهکارهایی برای استفاده از تجربیات ارزشمند ایشان شدند .
ایشان در ادامه به تشریح برنامه های حوزه بهداشت و اهمیت سرمایه گذاری در این بخش پرداخته و خاطر نشان کردند : صرف هزینه در بخش سلامت ، سرمایه گذاری برای تامین سلامت آیندگان است و نتایج این سرمایه گذاری با گذشت زمان مشخص می شود . ایشان با اشاره به اجرای برنامه های موفق در حوزه سلامت در سالهای اخیر ، اجرای برنامه های نظیر ایراپن ، فلوراید تراپی و ده ها برنامه دیگر را بسیار ارزشمند برشمردند و خواستار همدلی و همکاری تمامی همکاران در ارتقاء سلامت جامعه با تکیه بر خود مراقبتی و افزایش سواد سلامت جامعه شدند .
در پایان مراسم ازبا اهداء هدیه و لوح تقدیر از کارشناسان بهداشت عمومی و تعدادی از بازنشستگان حوزه سلامت قدردانی صورت گرفت .
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 21 فروردين 1396