تاریخ : سه شنبه 8 فروردين 1396
کد 726

بازدید سرپرست دانشکده علوم پزشکی از مراکز و پایگاههای خدمات جامع سلامت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جناب آقای دکتر جنتی ، سرپرست محترم دانشکده با همراهی معاون محترم بهداشتی از مرکز شماره 2 شهرک و پایگاه شماره 8 و همچنین مرکز روستایی کهجوق بازدید کرده و از نزدیک در جریان اجرای برنامه های طرح تحول سلامت قرار گرفتند .
در ابتدای بازدید ، دکتر جنتی با حضور در پایگاه سلامت شماره 8 ، به بررسی شاخصهای سلامت منطقه پرداختند و روند اجرای برنامه سیب در این پایگاه را مورد بررسی قرار دادند ، ایشان ضمن بررسی عملکرد مراقبین سلامت شاغل در پایگاه سلامت از نزدیک در روند مشکلات و موانع اجرایی که مانع ارائه خدمات به مردم می شوند قرار گرفتند .
سپس دکتر جنتی ، سرپرست محترم دانشکده با همراهی دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی و دکتر سلیمانی ، معاون محترم فنی و همچنین مهندس قاسمی مدیر محترم گروه گسترش شبکه ، جهت بررسی وضعیت اجرای برنامه های طرح تحول سلامت ، در مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 شهرک حضور یافتند .
در این بازدید ، دکتر جنتی به همراه هیئت همراه ، از واحد دندانپزشکی بازدید نموده و به بررسی شیوه ارائه خدمات سلامت دهان و دندان پرداختند ایشان در حاشیه این بازدید ، به تشریح برنامه های پیش بینی شده در سال 96 پرداختند و ارتقاء کیفیت خدمات سلامت به مردم را جزء مهمترین اولیتها برشمردند . ایشان ضمن تشریح برنامه های موفق حوزه سلامت در سال گذشته ، افزودند : ارتقاء کیفیت خدمات در راستای دستیابی به سلامت ، جز با برنامه ریزی و داشتن روحیه ایثار محقق نخواهد شد و ثبت خدمات در سامانه سیب در قالب ایجاد پرونده الکترونیک سلامت ، می تواند به عنوان یک فرصت  محسوب شود تا شاهد  اجرای  خدمات سلامت با کیفیت بهتری  باشیم .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 8 فروردين 1396