تاریخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395
کد 719

ارائه خدمات سلامت در تعطیلات نوروزی به مردم در دو مرکز خدمات جامع سلامت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، دو مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک هاشم آباد و خداجو ، در تعطیلات نوروزی جهت ارائه خدمات سلامت به همشهریان و مسافران فعال خواهند بود .
دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن اعلام این خبر افزودند که همچون روال سالهای گذشته ، دو مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک هاشم آباد و خداجو ، جهت ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز مراغه و همچنین مسافرین نوروزی فعال خواهند بود ، ایشان در ادامه افزودند که در هر مرکز پزشک و پرستار حضور یافته و مرکز شماره یک از ساعت 8 لغایت 14 و مرکز خداجو بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات سلامت می باشد . ایشان در تشریح ارائه خدمات دندانپزشکی در ایام تعطیل خاطر نشان کردند که مرکز خدمات شماره یک  همه روزه از ساعت 8-14 با حضور دندانپزشک فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد .
دکتر مجتهدی ضمن تاکید بر آمادگی معاونت بهداشتی و نظارت دقیق بازرسان بهداشت محیط ، تامین سلامت مردم را مهمترین هدف برشمرده و از ایثار و زحمات تمامی همکاران قدردانی کردند .

لازم به ذکر است که آزمایشگاه مرکزی نیز  در روز دوم فروردین جهت نمونه گیری از نوزادان تازه متولد شده از ساعت 8-12 فعال بوده و پذیرای مراجعین و مادران خواهد بود .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 26 اسفند 1395