تاریخ : چهارشنبه 25 اسفند 1395
کد 715

آموزش اطفاء حریق به رابطین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شماره 6 رازی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با برنامه ریزی و همکاری مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع شماره 6 رازی ، جلسه آموزش عملی اطفاء حریق با استفاده از کپسولهای آتش خاموش کن برای رابطین سلامت مرکز برگزار گردید .
آتش سوزی همواره به عنوان یکی از مخاطرات مهم برای منازل مسکونی مطرح بوده که میتواند به خاطر یک اشتباه رخ دهد ، امروزه وسایل گرمایشی گاز سوز ، اجاق گاز ها و ... با اینکه باعث ایجاد راحتی و آسایش شده ولی در صورت بروز حادثه به عنوان یک مخاطره مهم مطرح است ، هر روزه شاهد بروز آتش سوری ، انفجار در فروشگاهها ، منازل و پاساژها هستیم که به عنوان یک حادثه مهم می توان از حادثه پلاسکو نام برد . بنابراین آشنایی همگان با نحوه استفاده از کپسولهای آتش خاموش کن بسیار مهم و ضروری است تا در مواقع ضرورت امکان استفاده به جا از آن مقدور باشد .
در این راستا ، مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شماره 6 رازی ، به منظور توانمند سازی رابطین سلامت محلات ، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با موضوع شیوه های اطفاء حریق و طریقه استفاده از کپسولهای آتش خاموش کن نمودند که در این جلسه آموزشی ، مهندس ناصری ، کارشناس بهداشت محیط ضمن آموزش ، شیوه اطفاء حریق را به صورت عملی به رابطین سلامت آموزش دادند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 25 اسفند 1395