تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1395
کد 713

تجلیل معاون بهداشتی از بانوان شاغل در ستاد معاونت بهداشت به مناسبت گرامیداشت روز زن

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، به مناسبت روز زن و تجلیل از زحمات بانوان پرتلاش عرصه سلامت ، با حضور معاون محترم بهداشتی از تمامی بانوان شاغل در ستاد معاونت بهداشتی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد ، دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن بیان ویژگیهای حضرت زهرا ( س) به عنوان الگوی بانوان عالم ، پیروی از ایشان را به عنوان اسوه ایثار ، بر همگان واجب بر شمردند و مهمترین ویژگی حضرت را ، ساده زیستی و دفاع از حریم ولایت دانستند . ایشان با اشاره به زحمات بانوان شاغل در حوزه بهداشت ، عزم و اراده استوار ، روحیه ایثار و فداکاری را از ویژگیهای بارز همکاران دانسته و تقدیر از ایشان را کمترین امر در پاسداشت فداکاریها و تلاشها بیان کردند . 
دکتر مجتهدی در ادامه فرمایشات ، مادرو همسری  نمونه بودن در خانه و همکاری با اراده و صبور بودن در محیط کار را در بعد وجودی همکاران با ارزش دانسته و تربیت فرزندانی نیکو و صالح را برای تایمن آینده ای روشن برای سرزمین مقدسمان  ایران خواستار شدند .
در پایان مراسم و به رسم تقدیر از زحمات تمامی بانوان شاغل در حوزه سلامت ، معاون محترم بهداشتی با تقدیم شاخه گل و تقدیر نامه از بانوان  همکاران نمونه تقدیر به عمل آوردند .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 اسفند 1395