تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1395
کد 699

شناسائی و تعطیلی کارگاه شیرینی پزی غیر بهداشتی در شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه شیرینی پزی غیر بهداشتی در یکی از مناطق شهرستان مراغه ، بازرسان گروه بهداشت محیط با همکاری ماموران دایره اماکن نیروی انتظامی ، با حضور در کارگاه ، اقدام به پلمپ این مکان غیر بهداشتی نمودند .
با توجه به نزدکی ایام تعطیلات عید نوروز و  درخواست زیاد برای خرید شیرینی و مواد غذائی ، لزوم تشدید بازرسیها بر اماکن فروش مواد غذائی و کارگاههای پخت شیرینی در اولویت گروه بهداشت محیط قرار دارد ، مهندس احمدی سرپرست گروه بهداشت محیط ضمن اعلام این موضوع افزودند : طی دریافت گراشات مردمی مبنی بر فعالیت کارگاه شیرینی پزی غیر مجاز و غیر بهداشتی در یکی از مناطق شهرستان مراغه ، بازرسان بهداشت محیط سریعا نسبت به شناسایی کارگاه اقدام نمودند و طی اخطارهای داده شده و با همکاری دایره اماکن نیروی انتظامی ، کارگاه پلمپ شد .
مهندس احمدی همچنین از مردم خواست تا از فروشگاههای بهداشتی مواد غذائی مورد نیاز خود را تهیه نمایند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی ، به گروه بهداشت محیط گزارش نمایند . ایشان اهمیت نظارت بر مواد غذائی و فروشگاهها و رستورنها و قنادی ها را بسییار مهم ارزیابی کردند و برخورد بدون اغماض با متخلفین را با هدف حفظ سلامت مردم جزء اهداف گروه بهداشت محیط بر شمردند .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 17 اسفند 1395