تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1395
کد 680

برگزاری جلسه ی آموزشی با موضوع ترویج ازدواج سالم و پایدار برای دانشجویان آموزشکده فنی کشاورزی شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج سالم و ساده در بین جوانان ، جلسه ی آموزشی با موضوع"ترویج ازدواج سالم و پایدار" برای دانشجویان در خوابگاه آموزشکده فنی کشاورزی شهرستان مراغه اجرا شد.
جلسه ی آموزشی با موضوع ترویج ازدواج سالم و پایداردر تاریخ 25/11/95 در خوابگاه آموزشکده فنی کشاورزی با هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسان حوزه معاونت بهداشتی ( سلامت روان و سلامت جوانان )باحضور کارشناس محترم سلامت روان ، آقای جوادی ، مطالبی در مورد مراحل آمادگی برای ازدواج ، برای 70نفر دانشجو برگزار گردید.
ایشان در ادامه ی جلسه ، مطالبی را در مورد آشنایی دختران و پسران، انواع آشنایی،گامهای آشنایی،فواید و محدودیتهای دوران آشنایی،ده اشتباه رایج در فرایند آشنایی، ملاک های درست و نادرست ازدواج ارائه فرمودند.
درادامه آقای جوادی افزودند : جوانان ما باید هنگام ازدواج تعریف درستی از عشق داشته باشند و در این راستا باید انواع عشق را بشناسند تا بتوانند تصمیم گیری موثری که منجر به ازدواج سالم و پایدار می گردد داشته باشند وجوانان بایستی مراحل درست و نادرست ازدواج و همچنین را بدانند تا بتواند کانون خانواده مستحکمی را تشکیل دهند.
طبق هماهنگی بعدی با مسئول محترم آموزشکده ، کتاب آموزشی " ازدواج شاد و پایدار" که توسط اداره سلامت جوانان/ دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اختیار معاونت بهداشتی قرار گرفته بود به تعداد 500 جلد، اهدا گردید.


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 اسفند 1395