تاریخ : پنجشنبه 21 بهمن 1395
کد 663

آغاز پایش های دوره ای مراکز و پایگاههای جامع سلامت شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، پایش های دوره ای مراکز و پایگاههای جامع سلامت با هدف بررسی کیفیت خدمات سلامت ، توسط معاون محترم بهداشتی و کارشناسان ستاد معاونت بهداشت آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، پایش های دوره ای مراکز و پایگاههای جامع سلامت با هدف بررسی کیفیت خدمات سلامت ،  توسط معاون محترم بهداشتی و کارشناسان ستاد معاونت بهداشت آغاز گردید .
دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن اعلام این خبر افزودند : با توجه به اهمیت ارائه کیفیت خدمات در مراکز و پایگاههای سلامت توسط مراقبین و پزشکان ، هدف از پایش های دوره ای شناسایی به موقع نقاط ضعف و برنامه ریزی جهت ارتقاء فرآیند می باشد و آموزش به همراه پایش به عنوان یک اصل مهم در بررسی وضعیت موجود است . ایشان ضمن تبیین شیوه پایش ، لزوم وجود چک لیست استاندارد را برای بررسی فرایندها مورد تاکید قرار دادند و از گروههای کارشناسی خواستند تا بر اساس استانداردهای موجود نسبت به برنامه ریزی لازم را  جهت ارتقاء کیفی فرآیند ها و آموزشها داشته باشند .
.لازم به ذکر است که تا کنون  مراکز جامع سلامت شماره 4 و 5 و همچنین پایگاه سلامت امین نیا مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته اند 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 21 بهمن 1395