تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395
کد 653

برگزاری جلسه ی آموزشی و مشاوره بهداشت بلوغ نوجوانان برای والدین دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف آموزش والدین با بهداشت بلوغ ، جلسه آموزشی و مشاوره ای در برای والدین دانش آموزان مدارس عذرا زینی و دامغانی شهرستان مراغه برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، با هدف آموزش والدین با بهداشت بلوغ ، جلسه آموزشی و مشاوره ای در  برای والدین دانش آموزان مدارس عذرا زینی و دامغانی شهرستان مراغه برگزار گردید .
در جلسه ی آموزشی و مشاوره بهداشت بلوغ نوجوانان برای والدین دانش آموزان در مدرسه عذرا زینی، برای والدین دانش آموزان مدرسه عذرا زینی و دامغانی؛ خانم سلطانی ، کارشناس مسئول سلامت نوجوانان ، جوانان و مدارس هدف از برگزاری جلسه ی آموزشی راآشنایی والدین از بهداشت دوران بلوغ و تغییرات مربوط به این دوران را ،ارایه نمودند.
درادامه خانم سلطانی افزودند : دوران نوجوانی یکی از مهمترین و پرارزش ترین دوران زندگی هر فرد است و بلوغ به عنوان مرحله گذر از دوران کودکی به دوران بزرگسالی تعریف می شود.توجه به اهمیت بهداشت بلوغ و نقش آموزش و تغذیه مناسب در دوران بلوغ نه تنها برای نوجوانان بلکه برای تمامی اعضا خانواده و جامعه و نسل های آینده ضروری و سودمند می باشد.

ایشان در ادامه جلسه ، مطالبی در خصوص بهداشت فردی دوران بلوغ علایم دوران بلوغ ،تغییرات ایجاد شده در نوجوانان در ابعاد جسمی و رفتاری ،روابط بین والدین و نوجوانان ،تغذیه نوجوانان در بلوغ ،ورزشفرمودند .همچنین به عوامل ایجاد بلوغ زودرس در نوجوانان و نقش فضای مجازی و ماهواره در بلوغ زود رس ، تاکید نمودند.

در آخر جلسه ، ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان ، مشاوره بهداشت دوران بلوغ برای والدین دانش آموزان و معرفی کانال آموزشی آوای سلامت در تلگرام در جهت ارتقا سلامتی انجام گرفت

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 13 بهمن 1395