تاریخ : يکشنبه 19 دي 1395
کد 609

برگزاری جلسه ی آموزشی در راستای ترویج ازدواج سالم و پایدار برای معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت ، جلسه ی آموزشی با موضوع ترویج ازدواج سالم و پایدار برای معاونین و معاونین پرورشی کلیه مدارس شهرستان مراغه باهمکاری و سخنرانی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و مدارس ،خانم سلطانی در تالار شهید بهشتی برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت ، جلسه ی آموزشی با موضوع ترویج ازدواج سالم و پایدار برای معاونین و معاونین پرورشی کلیه مدارس شهرستان مراغه باهمکاری و سخنرانی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و مدارس ، خانم سلطانی در تالار شهید بهشتی برگزارگردید.
درجلسه ی آموزشی با موضوع ترویج ازدواج سالم و پایدار،برای معاونین مدارس و معاونین پرورشی در تاریخ 14/10/95 ، کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و مدارس در محل حضور داشتند و در خصوص ازدواج سالم و پایدار ، مطالبی را برای 300 نفر از شرکت کنندگان ارایه نمودند.
ایشان در ادامه ی جلسه ، مطالبی را در مورد بخشی از سیاست های کلی جمعیت رهبر معظم انقلاب ، نرخ باروری کلی در کشور و عوامل موثر برکاهش نرخ باروری کلی ، سن ازدواج ، تاخیر در ازدواج و رویکرد های تاخیر در ازدواج ، اهداف و تاثیر ازدواج بر سلامت زوجین ،روند طلاق در کشور ،ارائه فرمودند.
درادامه کارشناس محترم برنامه خانم سلطانی افزودند : جوانان ما باید هنگام ازدواج تعریف درستی از عشق داشته باشند و در این راستا باید انواع عشق را بشناسند تا بتوانند تصمیم گیری موثری که منجر به ازدواج سالم و پایدار می گردد داشته باشند ایشان افزودند جوانان بایستی مراحل درست و نادرست ازدواج و همچنین باور های غلط در ازدواج را بدانند تا بتواند کانون خانواده مستحکمی را تشکیل دهند.
در پایان جلسه به تمامی شرکت کنندگان در جلسه ، کتاب آموزشی با عنوان" ازدواج شاد و پایدار" که توسط اداره سلامت جوانانوزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اختیار معاونت بهداشتی قرار گرفته بود تقدیم گردید.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 19 دي 1395