تاریخ : دوشنبه 6 دي 1395
کد 603

جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذائی شهرستان مراغه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه هماهنگی کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان مراغه با حضور معاونین محترم بهداشت و درمان و نماینده محترم فرماندار ویژه مراغه و روسا و نمایندگان ادارات شهرستان مراغه در سالن اجتماعات پردیس ستاد دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید .
به گزارش روابط  عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه هماهنگی کارگروه سلامت و امنیت غذائی شهرستان مراغه با حضور معاونین محترم بهداشت و درمان  و نماینده محترم فرماندار ویژه مراغه و روسا و نمایندگان ادارات شهرستان مراغه در سالن اجتماعات پردیس ستاد دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید .
در ابتدای جلسه ، جناب آقای دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه ، ضمن خوش آمد گویی به حاضران به تبیین نقش ادارات در اجرای مصوبات کارگروه پرداختند و ضمن تشریح معضل دفع غیر بهداشتی فاضلاب در برخی نقاط شهر ، آن را یکی از مهمترین چالشهای حوزه سلامت بر شمردند که هنوز حل نشده است . ایشان  تهدید سلامت مردم را خط قرمز دتانسته و خواستار تعامل بیشتر سایر ادارات مسئول در این زمینه شدند .
در ادامه جلسه نمایندگان ادارات شهرستان مراغه به بیان دیدگاههای خود در باره مشکلات سلامت شهرستان پرداخته و راه حلهای پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه نمودند .سپس معاون محترم درمان ، آقای دکتر احمدی به تشریح برنامه های اجرائی معاونت درمان در سطح شهرستان مراغه پرداخته و نسبت به ادامه فعالیتهای مراکز درمانی و دندانپزشکی و تزریقاتی غیر مجاز هشدار دادند و خواستار همکاری سایر ادارات در زمینه جلوگیری از فعالیت این صنوف شدند.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 6 دي 1395