تاریخ : يکشنبه 5 دي 1395
کد 599

دکتر مجتهدی در جلسه آموزشی طرح تکریم : برترین احترام به مراجعه کنندگان مراکز بهداشتی ، ارائه با کیفیت ترین خدمات بهداشتی در کوتاهترین زمان ممکن توسط پزشکان و مراقبین سلامت می باشد .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی طرح تکریم ، با تدریس معاون محترم بهداشتی برای تمامی مراقبین سلامت و پزشکان مسئول مراکز در محل سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه آموزشی طرح تکریم ، با تدریس معاون محترم بهداشتی برای تمامی مراقبین سلامت و پزشکان مسئول مراکز در محل سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
در این جلسه ، دکتر مجتهدی با اشاره به مبانی اصلی طرح تکریم ، اخلاق محور بودن خدمات و ارائه با کیفیت مراقبتها را بسیار مهم بر شمرده و برخورد نیکو و شایسته با تمامی بیماران مراجعه کننده به مراکز بهداشتی را بسیار مهم بر شمردند . ایشان همچنین خاطر نشان کردند که تمامی همکاران باید محپطی امن و توام با آرامش را برای بیماران فراهم نمایند و خدمت صادقانه و صمیمانه به مردم از زیباترین عبادات دانستند .
دکتر مجتهدی با بیان اینکه احترام به پرسنل جزء مهمترین شیوه های مدیریتی می باشد از مسئولین مراکز خواستند که در جریان مشکلات پرسنل خود قرار بگیرند و مشکلات آنان را جدا از مشکلات خود ندانند و تاکید کردند که برترین احترام به مراجعه کنندگان مراکز بهداشتی ، ارائه با کیفیت ترین خدمات بهداشتی در کوتاهترین زمان ممکن توسط  پزشکان و مراقبین سلامت می باشد
و مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی را ملزم به نظر سنجی از مردم و پرسنل و شناسائی نقاط ضعف و قوت مراکز ارائه دهنده خدمات  از لحاظ طرح تکریم و رضایت پرسنل و مردم کردند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 5 دي 1395