تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1395
کد 587

نجات مادر باردار گرفتار در کولاک و برف

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ،مادر باردار ساکن روستای حاجی باقر کندی که بعلت بارش برف و کولاک شدید در راه گرفتار شده بود ، با تلاش و کوشش و هماهنگی گروه سلامت خانواده و عوامل زحمتکش اداره راهداری نجات پیدا کرد .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ،مادر باردار ساکن روستای حاجی باقر کندی که بعلت بارش برف و کولاک شدید در راه گرفتار شده بود ، با تلاش و کوشش  و هماهنگی گروه سلامت خانواده و عوامل زحمتکش اداره راهداری نجات پیدا کرد .
صبح روز یکشنبه ، از طریق بهورز روستای سیاری حاجی باقر کندی ، گزارشی مبنی بر شروع درد زایمان یکی از مادران تحت پوشش به گروه سلامت خانواده و جمعیت ارسال گردید مبنی بر اینکه مادر باردار بعلت بسته بودن راهها و برف و کولاک شدید امکان مراجعه به بیمارستان را ندارد و به خاطر پرخطر بودن جان وی در خطر می باشد فلذا کارشناس سلامت خانواده با دریافت این گزارش سریعا اقدامات لازم را در جهت هماهنگی با اداره راهداری شهرستان مراغه جهت بازگشائی مسیر و نجات زن باردار انجام داد .
عوامل زحمتکش راهداری با حضور در مسیر روستای حاجی باقر کندی و با بازگشائی مسیر طی تلاشی چند ساعته موفق به بازگشائی راه و انتقال مادر باردار به بیمارستان نمودند .
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 29 آذر 1395