تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
کد 550

برگزاری مراسم آغاز مرحله سوم وارنیش تراپی برای دانش آموزان ابتدائی شهرستان مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، مراسم افتتاحیه مرحله سوم وارنیش تراپی با حضور معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه و مسئولین محترم آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه شهید بهروزنژاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، مراسم افتتاحیه مرحله سوم وارنیش تراپی با حضور معاون محترم بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه و  مسئولین محترم  آموزش و پرورش شهرستان در  مدرسه شهید بهروزنژاد برگزار شد.
این مراسم که با حضور مدعوین و مسئولین  واحدهای معاونت بهداشتی و آموزش و پرورش و با مشارکت فعال دانش آموزان در اجرا در قالب گروه سرود و دکلمه ، گروه نقاشی اجرا گردید ، با سخنرانی معاونت محترم بهداشتی جناب آقای دکتر مجتهدی همراه بود که ایشان ضمن تشریح اهداف برنامه های طرح تحول سلامت ، برنامه های اجرائی در سلامت دهان و دندان را در سطح شهرستان مراغه بسیار مهم بر شمردند و تاکید کردند که در دو مرحله گذشته وارنیش تراپی بیش از 23000 دانش آموز در مقاطع ابتدائی خدمات لازم را دریافت کرده اند.
دکتر مجتهدی ضمن تاکید بر تاثیر فلوراید در پیشگیری از پوسیدگی دندان خواستار همکاری والدین و مدیران  مدارس  در اجرای هر چه بهتر برنامه ها شدند و انجام مرحله سوم وارنیش تراپی را در سطح شهرستان بسیار مهم ارزیابی کردند .
آقای بهروز ، کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان در ادامه برنامه بیان کردند که این برنامه در مناطق شهر و حاشیه شهر توسط مراقبین سلامت و در مناطق روستائی توسط بهورزان اجرا می گردد و طبق پیش بینی صورت گرفته طرح تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 آذر 1395