تاریخ : دوشنبه 1 آذر 1395
کد 521

تشکیل جلسه کمیته بهداشت کشاورزی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه کمیته بهداشت کشاورزی شهرستان مراغه با حضور معاونین و مدیران ارشد اداره جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی و همچنین معاون محترم بهداشتی دانشکده و سرپرست گروه بهداشت محیط و حرفه تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه کمیته بهداشت کشاورزی  شهرستان مراغه با حضور معاونین و مدیران ارشد اداره جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی و همچنین معاون محترم  بهداشتی دانشکده و سرپرست گروه بهداشت محیط و حرفه تشکیل گردید.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از بروز و شیوع بیماریهای غیرواگیر بر یکی از عوامل خطر آن که همانا استفاده از محصولات غذایی سالم و عاری از کود و سموم و آفت کش ها می باشد، اشاره کرده و آن را یکی از رسالتهای تشکیل کمیته بهداشت کشاورزی اعلام نمود.معاون فنی و اجرایی اراده جهاد کشاورزی هم با استقبال از طرح ها و برنامه های مشترک بر تنظیم یک تفاهم نامه مشترک بین ادارت ذیربط در روزهای اخیر تاکید نمود. همچنین رئیس واحد ترویج اداره جهاد کشاورزی ضمن تشریح اقدامات آموزشی برای کشاورزان ، بر پتانسیل این واحد در همکاری در ارائه آموزشهای مرتبط با بهداشت کشاورزی تاکید نمود.
همچنین کارشناس مسئول حفظ نباتات اداره جهاد کشاورزی با ارائه گزارشی از میزان مصرف کود و سموم و آفت کشها بر ساماندهی مراکز فروش سموم و نظارت جدی بر این اماکن در سطح شهرستان خبر داد.
گفتنی است در این جلسه اقای مهندس جعفری کارشناس برنامه بهداشت کشاورزی گزارشی از اقدامات واحد بهداشت حرفه ای در قالب برنامه بهداشت کشاورزی سال 94 ارائه نمود.

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 آذر 1395