تاریخ : پنجشنبه 20 آبان 1395
کد 498

کارگاه تدوین EOP ( برنامه پاسخ به بلایا ) برای تمامی مراقبین سلامت شهری و کارشناسان ناظر خانه های بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کارگاه تدوین EOP ( برنامه پاسخ به بلایا ) برای تمامی مراقبین سلامت شهری و کارشناسان ناظر خانه های بهداشت در دو روز در سالن آجتماعات آموزشگاه بهورزی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، کارگاه تدوین EOP  ( برنامه پاسخ به بلایا ) برای تمامی مراقبین سلامت شهری و کارشناسان ناظر خانه های بهداشت در دو روز در سالن آجتماعات آموزشگاه بهورزی برگزار گردید .
ایران جزء 10 کشور برتر در بلاخیز بودن است و رتبه چهارم ایران در خاورمیانه بیانگر پیش بینی وقوع حوادث . و مخاطراتی خواهد بود که لزوم آمادگی همه جانبه تمام ارگانها و سازمانها را می طلبد . کارگاه EOP  که با هدف ایجاد ساختار منظم و منسجم مدیریت بحران در سطح واحدهای معاونت بهداشتی تشکیل گردید بعنوان یک فاکتور اصلی و اساسی به همه پرسنل آموزشهای لازم را در زمینه شرح وظایف و داشتن برنامه منسجم ارائه می دهد.
در این راستا و با هدف آموزش پرسنل معاونت بهداشتی و آشنایی با برنامه ریزی عملیاتی در زمان بحران و بلایا ، کارگاه تدوین EOP  برای تمامی مراقبین سلامت شهری و همچنین کارشناسان ناظر خانه های بهداشت تشکیل گردید تا اصول برنامه ریزی و شرح وظایف هر فرد در زمان بلایا به طور کامل آموزش داده شد 
لازم به ذکر است که دفتر بلایا در راستای برنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و بر اساس برنامه 15 طرح تحول سلامت در حال ایجاد ساختارهای مناسب پاسخ در فاز بحران و بلایا در سطح معاونت بهداشت می باشد و آموزش نیروهای محیطی بعنوان یکی از اصلی ترین ارکان در فاز آمادگی محسوب می شود .
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 20 آبان 1395