تاریخ : يکشنبه 7 شهريور 1395
کد 423

برگزاری جلسه شورای بهورزان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه شورای بهورزان با حضور معاون محترم بهداشتی و نماینده بهورزان مراکز بهداشتی درمانی در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه شورای بهورزان با حضور معاون محترم بهداشتی  و نماینده بهورزان مراکز بهداشتی درمانی در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید .
در این جلسه در ابتدا سرپرست آموزشگاه بهورزی به ارائه گزارشی از مشکلات و درخواستهای بهورزانرداخته و لزوم داشتن برنامه روزانه برای ارتقاء خدمات توسط بهورزان را مهم و اساسی برشمردند ، در ادامه ایشان به نحوه برگزاری روز بهورز اشاره کرده و برگزاری شایسته روز بهورز با مشارکت خود بهورزان را خواستار شدند .
در ادامه آقای دکتر مجتهدی ، معاون محترم بهداشتی با اشاره به اهمیت نقش بهورزان در کاهش بیماریهای واگیر در مناطق روستائی ، روحیه ایثار و فداکاری را از شاخص های اصلی بهورزان در ارائه عاشقانه خدمات در مناطق محروم روستائی برشمرده و تاکید کردند که امروز بیش از قبل به این روحیه ایثار نیاز است تا بازهم با غلبه بر بیماریهای غیر واگیر گامی مهم در راستای سلامت مردم برداشته شود.
در ادامه جلسه نمایندگان بهورزان به بیان مشکلات خود پرداخته و خواستار حل مشکلات تا حد ممکن شدند .
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 7 شهريور 1395