تاریخ : سه شنبه 22 تير 1395
کد 370

جلسه توجیهی آموزشی نیروهای جدید شرکتی برنامه تامین و گسترش مراقبتهای اولیه سلامت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه توجیهی آموزشی نیروهای جدید شرکتی با هدف اجرای برنامه تامین نیروهای لازم و گسترش مراقبتهای اولیه سلامت در شهر و حاشیه شهر مراغه ، در سالن آمفی تئاتر معاونت درمان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی ، جلسه توجیهی آموزشی نیروهای جدید شرکتی  با هدف اجرای برنامه تامین نیروهای لازم و گسترش مراقبتهای اولیه سلامت در شهر و حاشیه شهر مراغه ، در سالن آمفی تئاتر معاونت درمان برگزار گردید .
در این جلسه که کلیه پذیرفته شدگان جدید نیروهای شرکت شفاء حضور داشتند در ابتدای جلسه جناب آقای قاسمی ، مدیر محترم گسترش شبکه ، به توجیه کامل شرح وظایف و دستورالعملها پرداخته و اشاره کردند که جهت آموزش نیروهای جدید ، 147د ساعت دوره آموزشی در نظر گرفته شده که حضور فعال کارکنان جدید در این کلاسهای آموزشی مورد انتظار است . در ادامه ایشان به تبیین جایگاه مراقبت سلامت و لزوم اجرای برنامه جهت ارائه خدمات سلامت به کل جمعیت شهری پرداخته و خاطر نشان کردند که طرح تحول سلامت گامی اساسی  و مهم برای ارتقاء سلامت جامعه ، پیشگیری از بیماریها و ارتقاء پوشش گروههای هدف به ویژه زنان باردار و کودکان و سالمندان می باشد که اگر بطور صحیح اجرا گردد می تواند به عنوان تحولی نوین در راستای تحقق اهداف عالی سلامت باشد .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 22 تير 1395