تاریخ : سه شنبه 24 فروردين 1395
کد 274

بازدید وزیر محترم بهداشت از غرفه واحد دهان و دندان دانشکده علوم پزشکی مراغه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت ، وزیر محترم بهداشت با بازدید ازغرفه دهان و دندان دانشکده علوم پزشکی مراغه که در نمایشگاه طرح تحول دهان و دندان دایر شده بود از نزدیک در جریان عملکردهای این دانشکده قرار گرفتند .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت ، وزیر محترم بهداشت با بازدید ازغرفه دهان و دندان دانشکده علوم پزشکی مراغه که در نمایشگاه طرح تحول دهان و دندان  دایر شده بود از نزدیک در جریان عملکردهای این دانشکده قرار گرفتند .
 در این بازدید  سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه ، جناب آقای دکتر جنتی و معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر مجتهدی و همچنین معاون محترم درمان ، جناب آقای دکتر رضائی فر نیز حضور داشتند ، وزیر محترم بهداشت  جناب آقای دکتر هاشمی با همراهی معاون محترم بهداشت وزارت جناب آقای دکتر سیاری در حاشیه همایش روز دندانپزشک و اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان بصورت نمایشگاه برگزار شده بود  در غرفه علوم پزشکی مراغه حضور یافته و از نزدیک در جریان عملکردهای دانشکده علوم پزشکی مراغه قرار گرفتند .
لازم به ذکر است که معاونت بهداشت دانشکده  علوم پزشکی مراغه در سال گذشته بیش از 5 مرکز بهداشتی درمانی را به واحد دندانپزشکی مجهز کرده و همچنین معاینات بیش از 23000 دانش آموز و فلورایدتراپی دانش آموزان بطور کامل جزئ عملکردهای مهم واحد دندانپزشکی در سال 94 بوده است .
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 24 فروردين 1395