تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394
کد 240

برنامه رادیویی با هدف پیشگیری وکنترل سوانح وحوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال

برنامه رادیویی پیشگیری وکنترل سوانح وحوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال توسط کارشناس واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس در رادیو شهر مراغه برگزارشد.
برنامه رادیویی پیشگیری وکنترل سوانح وحوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال توسط کارشناس واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس  در رادیو شهر مراغه برگزارشد. 
در این برنامه رادیوئی که خانم رفیع نیا کارشناس گروه سلامت نوجوانان ، جوانان و مدارس حضور داشتند ، برنامه ی آموزشی با هدف کاهش خسارت های جسمی، روانی ،اجتماعی و اقتصادی ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال در جامعه ، افزایش آگاهی عموم مردم به خصوص نوجوانان وجوانان و والدین در خصوص آسیب های ناشی از مواد آتش زا ، ترقه و افزایش آگاهی عموم مردم از نحوه همکاری و اطلاع رسانی به نیروهای امدادی و نحوه کمک رسانی به مجروحین و مصدومین احتمالی حوادث اجرا شد و به هشدارهای ایمنی و نقش والدین دراین زمینه نیز اشاره گردید.
لازم به ذکر است که با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال و برگزاری جشنهای نوروزی متاسفانه همه ساله شاهد حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال می باشیم که لزوم توجه والدین به این مسئله در کاهش آسیبهای ناشی از اناجم اعمال خطر ناک حائز اهمیت می باشد .

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 اسفند 1394