تاریخ : شنبه 29 ارديبهشت 1403
کد 2237

مراسم تقدیر از مادران باردار به مناسبت نکوداشت هفته ملی جمعیت سال 1403

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، مراسم تقدیر از مادران باردار به مناسبت نکوداشت ویژه هفته ملی جمعیت و در راستای حفظ کرامت مادری و بهبود انگیزه عموم برگزار شد.
مراسم تقدیر از مادران باردار به مناسبت نکوداشت ویژه هفته ملی جمعیت و در راستای حفظ کرامت مادری و بهبود انگیزه عموم برگزار شد.

این مراسم تقدیر و اهدای گل  به مادران باردار ( فرزند سوم و چهارم ) تحت پوشش و یک نفر همکار باردار شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت میکائیل آباد شهرستان مراغه برگزار گردید.

این مراسم با حضور خانم دکتر الهه حق گشایی؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه، خانم دکتر فائقه اسدیان؛ سرپرست معاون فنی معاونت بهداشت، خانم انورالسادات برار؛ سرپرست گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده و کارشناس جوانی جمعیت ، با همکاری و هماهنگی مراقب سلامت ناظر و با حضور مراقبین سلامت ماما و سایر همکاران محترم آن مرکز، برگزار شد.

معاون بهداشتی در این مراسم از مقام بسیار والای مادران باردار در نزد خداوند متعال و تلاش ایشان در راستای جوانی جمعیت کشور عزیزمان ایران، با اهدای یک شاخه گل، هدیه به رسم یادبود و بسته آموزشی ( محتوی مواد کمک آموزشی گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده )، تقدیر کرد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 29 ارديبهشت 1403