تاریخ : دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
کد 2232

برگزاری جلسه آموزشی و توانمندسازی مراقبین سلامت مدارس ـ 1403

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، جلسه آموزشی و توانمند سازی مراقبین سلامت مدارس در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
در راستای برگزاری پویش سلامت دهان و دندان در اردیبهشت ماه سال1403، جلسه آموزشی و توانمندسازی مراقبین سلامت مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مراغه و حضورکارشناسان معاونت بهداشتی از جمله کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان ، رئیس¬گروه پیشگیری ومبارزه بابیماریها، سرپرست گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده وکارشناس مسئول سلامت نوجوانان وجواناندر سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید.

در این جلسه مطالبی در رابطه با موضوعات سلامت و در راستای مناسبت های بهداشتی پویش سلامت دهان و دندان ، روز جهانی آسم و همچنین هفته ملی جمعیت و طب ایرانی، توسط کارشناسان مربوطه ارایه گردید .

لازم به ذکر است برنامه سلامت پویش دهان و دندان در فصل پاییز سال جاری ، نظر به اهمیت موضوع، مجددا ً برگزار خواهد شد .

معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه وکارشناسان مربوطه در تلاشند با برگزاری کلاسهای بازآموزی در ارتقای سلامت دانش آموزان و نسل آینده ، موثر واقع شوند.

مراقبین سلامت مدارس با توجه به رابطه تنگاتنگشان با دانش آموزان در این امر سهم بسزایی دارند.

در آخر جلسه برای مراقبین سلامت مدارس، ماکت دهان و دندان جهت آموزش عملی به دانش آموزان در خصوص نحوه صحیح زدن مسواک و استفاده از نخ دندان، توزیع گردید.
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 24 ارديبهشت 1403