تاریخ : يکشنبه 26 فروردين 1403
کد 2220

اجرای عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در روستاهای دورافتاده شهرستان مراغه

این جلسه جهت هماهنگی اجرای عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در روستاهای سیاری شهرستان در مورخه 1403/1/26ساعت 8 صبح در محل واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور کارشناسان ناظر محترم مراکز روستایی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه خانم دکتر اعتماد سرپرست محترم واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی، ضمن خوشامدگویی و بیان اهداف جلسه ، اهمیت اجرای واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در جهت ریشه کنی جهانی بیماری فلج اطفال را بیان نمودند.

در ادامه جلسه ، خانم شعبان کارشناس محترم برنامه ایمنسازی و بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن ، انتظارات از کارشناسان ناظر در خصوص اجرای موفقیت آمیز برنامه را ارائه نمودند. سپس هر یک از اعضای جلسه در خصوص مشکلات و چالش های موجود و راهکارهای مربوطه تبادل نظر نمودند.

مرحله اول این برنامه 2 لغایت 4 اردیبهشت ماه و مرحله دوم آن  30 اردیبهشت لغایت 1 خرداد ماه سال جاری در روستاهای سیاری شهرستان همزمان با کل کشور اجرا خواهد شد. عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال از برنامه های سازمان جهانی بهداشت می باشد که هدف آن ریشه کنی جهانی بیماری فلج اطفال می باشد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 26 فروردين 1403