تاریخ : چهارشنبه 15 فروردين 1403
کد 2215

ارجاع بیماران در راستای اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع

جلسه هماهنگی معاون بهداشتی با رئیس اداره بیمه سلامت در مورخه در دفتر معاونت تشکیل شد.
دکتر الهه حق گشایی معاون محترم بهداشتی شهرستان مراغه ضمن بیان اهمیت این موضوع افزود : با توجه به ضرورت استفاده از سازو کار و ظرفیت بالقوه طرح ارجاع سازمان بیمه سلامت به منظور بستر سازی برای اجرای بهینه طرح سلامت خانواده در جهت فراهم نمودن دسترسی پزشکان همکار طرح ویزیت و ارجاع بیماران اداره بیمه سلامت به سامانه های سطح اول و محیا شدن ارجاع از سوی مراقب سلامت به پزشک همکار طرح و بالعکس اقدامات لازم در حال انجام می باشد. ایشان اظهار امیدواری کردند که با فراهم شدن این امکان و با ایجاد دسترسی و انتساب جمعیت به پزشکان در سامانه OP وزارت بهداشت، شاهد رشد و ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی درمانی در ابعاد مختلف باشیم.

  معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت شهرستان مراغه افزود هم اینک ارجاع از واحدهای محیطی ارائه خدمت (مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاهها ) تا سطوح ارائه خدمات تخصصی دو و سه تهیه شده و فرآیندهای مرتبط با نوبت دهی ، هدایت بیمار ، ارئه خدمات و ارائه بازخورد در سامانه سیب در حال اجرا می باشد.
در این جلسه آقای تقوی رییس اداره بیمه سلامت شهرستان ضمن ارایه نقطه نظرات خود، جهت همکاری پزشکان بخش خصوصی و برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی و همچنین استقرار مکانسیم های تشویقی پیش بینی شده اعلام آمادگی کردند.
 
 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 فروردين 1403