تاریخ : چهارشنبه 2 اسفند 1402
کد 2202

جلسه برونبخشی به مناسبت هفته ملی جوان برگزار شد

جلسه برون بخشی، به مناسبت هفته ملی جوان (2 لغایت 8 اسفند ماه1402)، در سالن معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه در تاریخ 1402/11/30 برگزارگردید.
 جلسه برون بخشی،  به مناسبت هفته ملی جوان (2 لغایت 8 اسفند ماه1402)، با شعار " جوان سالم، خانواده¬سالم ، جامعه سالم" در سالن معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه در تاریخ 1402/11/30 برگزار گردید. 

این جلسه با حضور آقای مهندس نوبخت ( معاون محترم اجرایی معاونت بهداشتی) و رابطین محترم سلامت ادارات وگروه های کارشناسی مرتبط با موضوع، توسط گروه سلامت نوجوانان و جوانان معاونت بهداشتی برگزار گردید.  


 2اسفند ماه سال 1402، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته ملی جوان است.  از آنجایی که مساله سلامت جوانان یک مساله فرابخشی است و در ساختار وزارت بهداشت نیز واحدهای متعددی، با توجه¬ به رسالت خود، متولی بخش ها و حیطه هایی از سلامت جوانان هستند، لذا موفقیت در اجرای برنامه های مرتبط با سلامت¬جوانان با مشارکت کلیه ذینفعان این امر میسر است. در این خصوص خانم سلطانی (کارشناس مسئول محترم سلامت جوانان معاونت بهداشتی) ضمن خیر مقدم ، روز شمار هفته ملی جوان و شرح فعالیتهای در دست اقدام، مطالبی را  ارایه نمودند.

 در ادامه، حاضرین در جلسه( رابطین محترم سلامت ادارات)، در خصوص پیشنهادات و اقداماتی که جهت بزرگداشت این هفته انجام خواهد شد ، به بحث و گفتگو پرداختند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 2 اسفند 1402