تاریخ : يکشنبه 29 بهمن 1402
کد 2195

جلسه آموزشی اچ آی وی با رویکرد نوین برای اعضای انجمن کارگران ساختمانی شهرستان مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، کارگاه آموزشی و مشاوره اچ آی وی / ایدز، برای کارگران ساختمانی با رویکرد نوین و پیشگیری از بیماری اچ آی وی، توسط گروه بیماریهای واگیر معاونت بهداشتی دانشکده مراغه برگزار شد.
این جلسه در مورخه 24 بهمن1402 و با هماهنگی سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مراغه با ارائه مطالب آموزشی توسط مدیر گروه معاونت بهداشتی بیماریهای واگیر و غیر واگیر دکتر اسدیان در سالن کنفرانس دانشکده پزشکی مراغه و با حضور اعضای انجمن کارگران ساختمانی تشکیل شد.

در برنامه آموزشی رویکرد نوین اچ آی وی، مراحل بیماری، راه های انتقال و پیشگری این بیماری توضیح داده شد و بیان گردید که بهترین راه برای تشخیص بیماری، انجام آزمایش می باشد که خوشبختانه با تمهیدات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انجام آزمایش بصورت تست سریع در مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری با هدف ارتقاء خدمات تشخیصی اچ آی وی بصورت محرمانه در سراسر کشور از جمله شهرستان مراغه وجود دارد.

در پایان با استقبال پرشور وانگیزه اعضای انجمن کارگران ساختمانی ، پویش"من هم آزمایش اچ آی وی می دهم" اجرا و از افراد با تمایل شخصی و بصورت محرمانه تست اچ آی وی گرفته شد.   
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 29 بهمن 1402