تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1402
کد 2152

🔻 نمایشگاه اقناع سازی مبلغین زن در راستای سیاستهای کلی جمعیتی برگزار شد

▪️ به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ومراسم سوگواری ایام فاطمیه، در جهت اجرایی سازی ماده 28قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جلب مشارکت گروه های مردم نهاد، در راستای سیاست های کلی جمعیتی با همکاری معاونت محترم بهداشتی و اداره تبلیغات اسلامی جلسه اقناع سازی برای گروه هدف مبلغین زن شهرستان مراغه مورخ 1402/9/12 ساعت 11الی 12 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
▪️ به گزارش روابط عمومی، با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) ؛ با هماهنگی اداره محترم تبلیغات اسلامی و همکاری معاونت بهداشتی، در جهت اجرایی سازی ماده 28 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جلب مشارکت گروههای مردم نهاد، جلسه اقناع سازی برای گروه هدف، مبلغین زن در راستای سیاستهای کلی جمعیتی، مورخ 1402/9/12 از ساعت 11 الی 12 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

▪️در طی این جلسه، زمانپور؛کارشناس جوانی جمعیت؛ ضمن عر ض تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، به جهت حساس سازی مدعوین محترم، با اشاره به بحران سالمندی در کشور و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن؛ دلایل افت شاخص باروی کلی کشور را ازدواج دیر هنگام جوانان ،عدم فرزندآوری زوجین ویا تاخیر در فرزندآوری و بروز ناباروی برشمردند.

▪️ وی سبک زندگی سالم را در پیشگیری از ناباروی مهم دانسته، با اشاره به لزوم آشنایی عموم مردم با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بر پوشش بیمه ای خدمات ناباروی تاکید کردند .

▪️در ادامه اهمیت نقش بانوان مبلغ، در فرهنگ سازی، هم راستا با سیاست های کلی جمعیتی را مهم و برهمکاری ایشان در این زمینه تاکید نمودند .

▪️ در پایان نمایشگاه به سوالات حضار پاسخ داده شد و پمفلیت؛ آشنایی با ناباروری و راه های پیشگیری و درمان آن ؛ جهت بهره برداری توزیع گردید.



 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 آذر 1402