تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1402
کد 2117

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه:

دانشجو های رابط سلامت، نمایندگان بهداشت در دانشگاه ها هستند

دکتر الهه حق گشایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه گفت: دانشجو های رابط سلامت، نمایندگان بهداشت در دانشگاه ها هستند که می توان از این ظرفیت بزرگ برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف بهداشتی جامعه استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی؛ دکتر الهه حق گشایی در کمیته سلامت دانشجویان که با هماهنگی های گروه سلامت جوان، نوجوان و مدارس معاونت بهداشتی تشکیل شده بود، ضمن بیان این مطلب افزود: هماهنگی های لازم برای آموزش هر چه بهتر سفیران سلامت دانشجو صورت گرفته است که با تربیت هر چه بهتر دانشجویان رابط سلامت شاهد ارتقاء سطح سلامت در دانشگاه خواهیم بود.
در ادامه وی خاطر نشان کرد: سلامت دانشجویان برای معاونت بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این راستا بازرسان بهداشت محیط با جدیت هر چه بیشتر اماکن مورد نظر خود مثل سلف سرویس دانشگاه، خوابگاه و... را ارزیابی خواهند کرد و  همچنین بصورت مداوم مواد غذایی که در دانشگاه برای دانشجویان عرضه می شود نمونه برداری شده و آزمایشات لازم انجام خواهد شد.
معاون بهداشت تصریح کرد: با عنایت  به اهمیت مصرف مکمل ویتامین D3، هماهنگی های لازم برای توزیع رایگان و ماهانه این ویتامین برای دانشجویان از طرف معاونت بهداشتی صورت گرفته و از این ماه  این برنامه شروع خواهد شد.
در ادامه هر یک از حاضرین به بیان پیشنهادات خود برای ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی برای دانشجویان پرداختند.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 10 آبان 1402