تاریخ : چهارشنبه 15 شهريور 1402
کد 2089

پیام تسلیت رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

دکتر الهه حق گشایی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه، با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی متن این پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرواحِ الَّتی حَلَّت بِفِناَّئِکَ
اربعین تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلاست؛ پیام این جانفشانی و شهادت در راستای زنده نگاه داشتن دین خدا و اسلام ناب محمدی برای پیروان راستین آن امام همام و آزاده، همچون چشمه ساری زلال و همیشه جوشان و خروشان است که پاکباختگان و دلسوختگان حضرتش را تا ابدیت از عشق، ایثار، همیّت، ظلم‌ستیزی و یاری ضعفا سیراب می‌سازد.

اربعین حسینی، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است، روزی که پرچم مکتب سرخ شهادت به اهتزار درآمد و جهان نظاره‌گر پویایی و جاودانگی نهضت حسینی (ع) است.

امسال معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی؛ با ارائه برنامه های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد برای زائرین اربعین حسینی و همچنین پیگیری زائرین در تلاش است همشریان عزیزی که در مراسم با شکوه پیاده روی اربعین شرکت داشته اند به بیماری هایی که احتمال ابتلا به آنها هست مبتلا نشوند.
اینجانب فرارسیدن اربعین شهادت حضرت ابا عبداالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به محضر  ملّت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم حسینی شهرستان مراغه تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همه سوگواران، امیدوارم که همه ما در تمامی عرصه‌های زندگی رهرو سرور و سالار شهیدان در راستی و دینداری باشیم و دل‌های غمگین منتظران با ظهور مهدی موعود (عج) خشنود گردد.
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 شهريور 1402