تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
کد 2073

پیام تبریک دکتر حق گشایی به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دکتر الهه حق گشایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه با صدور پیامی روز کارمند را تبریک گفت.
متن این پیام تبریک به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع سلامت را گرامی می دارم که جان شیرین خود را در برای وطن عزیزمان و مردم شریف ایران فدا کردند. 
روز کارمند، تجلیل ازانسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاش شان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و قدردانی است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشورمان به خصوص کارمندان ارجمند حوزه بهداشت و درمان بکوشیم.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند را خدمت همه همکاران محترم که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم ،احترام و اکرام به ارباب رجوع،و برای ارائه بهترین خدمات بهداشتی برای مردم عزیز اهتمام می ورزند و پیشتازی و پیشقدمی در امر خدمت به مراجعین را افتخار خود می دانند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در جهت کسب رضایت خداوند سبحان و مردم عزیزمان موید و منصور باشید.
دکتر الهه حق گشایی
معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت شهرستان مراغه
  • نوشته شده
  • در شنبه 4 شهريور 1402